Пловдивчанин завладява Холивуд с филм за България

  • от PlovdivTime
  • 16:01, 28.04.2018

от Невена Вранчева, TrafficNews.bg

Пловдивчанинът Стефан Апостолов ще търси пробив в световната киноиндустрия с филм за България. Младият мъж завършва Езикова гимназия Пловдив и в момента живее в Лос Анжелис, където дефилира за много международни марки през годините в страни като САЩ, Италия, Южна Африка и България и печели все по-голяма слава. Освен по модата талантливият младеж е запален и по киното. 

Така му идва идеята да създаде късометражен филм за родния си град, а лентата придобива висока популярност в социалните мрежи. Носталгията и любовта към родината го кара да се заеме с нещо още по-мащабно - филм за България. Целта на младия пловдивчанин с  „България в четири сезона” е да покаже на света какво представлява държавата ни в исторически, природен, културен, духовен, спортен и музикален аспект.

В момента Стефан е в България, за да запише музиката към уникалния филм заедно с оркестър в София, и за да финализират звуковите ефекти. Стефан работи и по английската версия, за да започне в най-скоро време да я пуска по международни фестивали. Заедно с колегите си работи и по българската версия на филма. Той все още не може да даде конкретна дата за премиерата, но обещава, че това, което ще видят българи и чужденци, ще докосне сърцата им.

 „България в четири сезона” се случва с помощта на кампания, която Стефан поде за набиране на средства във фейсбук. Мотото е „Кутия цигари, пакетче дъвки или филм за България – ти решаваш!”

38 000 долара са събрани от дарения от българи и чужденци за започване на снимките.  Кампанията е представена на английски език, което помогнало на две от най-големите холивудски компании  да го забележат. Едната от тях е Digital Cinema. Продуцентските къщи подкрепили проекта с техника на стойност 150 000 долара. Тази техника е влизала 2 пъти в България – заради снимки на Силвестър Сталоун и за Херкулес.

Целта на Стефан е чрез този филм за България да мотивира младото поколение да открие корените си. Разбира се, идеята е той да бъде видян не само от българите, но и от целия свят. Затова ще бъде преведен на няколко езика - английски, испански, мандарин, японски, руски и немски. В зависимост от бюджета е възможно да се преведе и на италиански.

Филмът със заглавие „България в четири сезона” ще покаже завладяваща история, в която главният герой – шестгодишно момче, минава през различни приключения, обикаляйки българските земи от миналото и настоящето. По пътя си то е изправено пред много перипетии, но легендарни български личности му помагат да преодолее страха и да повярва в себе си и в силата на своя дух.

Зрителите ще могат да видят различните традиции, обичаи и култура на България – кукери, гладиаторски борби на Римския стадион в Пловдив, нестинари, възстановки на битки от Руско-Турската освободителна война от 1877-1878 г., както и много други интересни събития от българската история и култура.

„Благодаря на всички вас дарители, благодаря на страхнотния ни екип, които 5 месеца се раздаваха докрай въпреки трудните и екстремни условия, благодаря и на каскадьорите, за които нямаше невъзможни задачи", написа Стефан в страницата Life in Four Seasons във фейсбук, където може да следите всичко за филма. 

Във филма ще се включат и най-известните български спортисти, които Стефан нарича „сегашните герои на България” - Григор Димитров, Йордан Йовчев, Ивет  Лалова, Николай Бухалов, Петър Стойчев, и други.

Очаква филмът да бъде приключен през тази есен, като ще се разпространява през социалните мрежи YouTube и Facebook.

„На сърце винаги са ми били родината, народната музика, народните танци, приятелите, семейството, историята… Този филм е най-малкото нещо, което мога да направя за страната си – да се опитам да покажа на целия свят нашето наследство и богатата ни история, природата и всичко свързано с България, което винаги ми е било скъпо”, казва Стефан Апостолов.

Стефан е известен с появата си в няколко популярни рекламни кампании, сред които са рекламите на American Apparel и Maceoo за тяхната платформа за електронна търговия. Апостолов винаги е споделял, че вярва, че талантът и упоритата работа образуват ядрена основа за успех във всяка индустрия. Младият пловдивчанин завършва бакалавър с театър и танци, след което поканите започват да валят.

Той започва да работи с най-добрите модни агенции в света - Next Model Management (Лос Анджелис), Elite Model Management (Маями), Управление на 3D (Кейптаун, Южна Африка), Еволюционен мениджмънт (Лондон, Англия), Brave Models (Милано, Италия) и Модна агенция "Ивет" (София, България).

Участва и в реклами и модни ревюта на едни от най-големите имена в модната индустрия, включително Dolce&Gabbana, Corneliani и Quest Apparel.

Стефане работил с известния американски луксозен универсален магазин "Neiman Marcus" на няколко презентации, след което успехът му не стихва. Започва да работи за марки като Alexander McQueen, Brunello Cucinelli, Burberry, Zegna, Salvatore Feragamo, Gucci, Prada, Tom Ford.

След това му се отдава възможността да направи няколко пътувания до Сан Диего за прочутата кампания "Мачео", в която Стефан дефилира в компанията на известна дама от света на модата. Пловдивчанинът се появява и в списание Elle и в множество телевизионни реклами за известни марки като Samsung, Hyundai, Playboy, Casio.

Една от най-популярните рекламни кампании за модела е рекламата "Autoscout 24", с която  красеше рекламните билбордове в цяла Германия.

Така пловдивчанинът Стефан Апостолов става един от най-желаните модели в света. Въпреки огромните успехи той продължава да се развива с пълна сила и още по-голям хъс.