Електротранспортът – загубеното богатство на Пловдив

  • от PlovdivTime
  • 14:40, 08.10.2019

„...Датата е 07.01.1956 година. На Пловдивчани тържествено са представени първите тролеи. С красиви панделките те дефилират по улиците на нашия град!!! Пловдив вече има електрически градски транспорт...

Хвала !!!
Пренасяме се 63 години в бъдещето...
Светът се бори да колонизира Марс, самоуправляващи се коли обикалят по улиците, невръстни деца карат електрически тротинетки...
В Пловдив на бъдещето няма нито едно електрическо превозно средство на градския транспорт... Нито едно...
Няма да допуснем това! Ще създадем общинско предприятие по електротранспорт и ще върнем най-екологичния начин за придвижване на пловдивчани.
По този начин ще направим услугата по евтина, по-тиха, по-екологична и по-сигурна. Ще се върнем на картата на електрифицираните градове в България. Няма как 63 години да вървим назад ....
Сега е времето да обърнем посоката...”

Написа кандидатът за кмет Георги Колев от ЗС „Ал. Стамболийски” в профила си във Фейсбук. Дисонансът между минало и настояще е толкова голям, че бъдещето изглежда още по-черно. За 25 години Пловдив успя да унищожи електротранспртната си мрежа, а възстановяването й би струвало десетки милиони. Шанс все пак има, а видимо другите големи градове се възползват, като усвоиха десетки милиони за закупуването на електроавтобуси.

Другите мерки в транспорта в програмата на Георги Колев са:

- Създаване на общинско предприятие „Градски транспорт” и интегриране на всички форми на обществени услуги в сферата за чист, бърз, удобен и безопасен градски транспорт

- Приоритетно изграждане на инфраструктурния проект Модър-Царевец

- Спешно проектиране и изграждане на вътрешно кръгово движение за улесняване придвижването в града

- Изграждане на многоетажни и буферни паркинги

- Подобряване и увеличаване на пешеходните зони

- Внедряване на модерни цифрови технологии за умно и интегрирано управление на трафика и даване предимство на пешеходците и градския транспорт, управление на трафика в реално време

- Контрол по паркирането в целия град и приоритетно по отношение на забраната за навлизане в зелените площи, увеличаване броя на паркоматите

- Свързване и доизграждане на веломрежата

- Прозрачно управление и контрол

Листата за Общинския съвет: 

Опитни експерти, неопетнени в политиката, влизат в листата на Георги Колев в ПловдивЛекари, общественици и бизнесмени сред кандидатите за съветници на ЗС „Ал. Стамболийски”, в която има само един партиен член

Формацията подкрепя и независимата експертиза на четирима пловдивчани за районни кметове. 

В район "Южен" кандидат за кмет е журналистът Илиян Велков. 

Използваеми паркинги, нови зелени площи и луксозни квартали в „Южен” – целите пред Илиян ВелковВреме е районът да спре да се разглежда като периферия, смята кандидатът за райкмет

В район "Западен" кандидат за кмет е спортистът Иван Запрянов. 

Иван Запрянов: Ще съм близо до хората, трябват нови улици и паркоместа в „Западен”Администрацията в района трябва да стане работеща, ще съм 24/7 на разположение, заяви кандидат-кметът

В район "Източен" кандидат за кмет е строителният предприемач Илия Матаков. 

Голям инвеститор в „Столипиново" влиза в борбата за „Източен"Илия Матаков вади квартала от безвремие, развива инвестиционния потенциал на "Гладно поле"

В район "Северен" кандидат за кмет е политологът и експерт по европроекти Борис Вълев. 

Политолог и експерт по европроекти иска да превърне район „Северен” в райско мястоБорис Вълев е кандидат за кмет на района от ЗС „Александър Стамболийски”

Купуването и продаването на гласове е престъпление!