Пловдивчанин чете лекция в Библиотеката на Конгреса във Вашингтон
Наско Вълев ще изнесе публична лекция в Библиотеката на Конгреса във Вашингтон на 26 април. Това е втората подобна изява на пловдивчанина, който от 1991 г. живее в Щатите. Той успя да разработи и разгърне успешен бизнес с органично кисело мляко "Тримона" с българската закваска лактобаццилус булгарикус и да се наложи на пазара. По време на лекцията Вълев ще представи на гостите мостри от рецепти, направени с киселото мляко "Тримона".
Наско успя да впечатли американците, след като стигна до финала на престижния конкурс "Произведено в Америка" на популярната тв водеща Марта Стюарт. Това бе още една стъпка в разтръщането на бизнеса му в страната на неограничените възможности.
Вълев е завършил ВСИ в Пловдив, но е популярен под тепетата и в бохемските среди заради изявите си с кънтри бандата "Дилижанс" и студентския "Проблем 13". Легендарната трупа, създадена към Пловдивския университет от младен Влашки, събира на една сцена мнозина от творците, които днес определят облика на града - Марин Данев и Десислава Шишманова, Светлозар Чичиков, Кирил Цветков, Петър Митев, Анастас Бадев, Александър Секулов.
Kоментари
И аз мога да се оплача от Теленор за нелоялните им практики. Събирам хора за завеждане на масов иск срещу тях в съда, моля който желае да се съюзим и да ги санкционираме да пише mail на [email protected]
Здравейте,на 18.03.2017 г. закупих телефон леново с2,след четри месеца телефонът даде дефект(при звънене не показва кой звъни)изпратиха го за ремонт на 21.07.17 след две седмици бе върнат (сменен софтуера).след един месец телефонът даде пак същият дефект.от теленор отказаха да го сменят.
На 21.11.17 си закупих леново от теленор от датата на закупуване до сега го държа в протектора .Днес го занесох в магазина защото му изпадна бутона за включване и се е счупила лайстната .В магазина ми казаха че съм нарочно счупила. Телефона не е падал нито удрян. Сега е в сервиз ,незнам какво ще стане .
Здравейте! Искам да се оплача от теленор отказват да поправят тел.който е на един месец.повредата била механична.пълни глупости
Здравейте!И аз искам да ви се оплача от сервиза на Теленор.На 11. 01.2017г. Купихме нов телефон и месец по- късно на 13.02.2017 след като се събудих и поисках да видя часа на тел. той не ми изписа нищо дисплея не работеше.Върнах го м магазина от там в сервиза и отговора им беше счупен механично дисплей и отказаха гаранционно обслужване.Телефона нито е падал нито е удрян как може такова нещо възмутена съм.моля кажете какво да направя.помогнете ми!!!
Здравейте ..аз искам да се оплача че от теленор .отказват да ми поправят трлефона който е в гаранция и се развали на 2 месец от закупуването му.като искат дс ми излезнат с номера че повредата е механична.