Вижда се краят на ремонтите на бул „Копривщица” и бул. „Христо Ботев”, ще приключат по едно и също време
Реконструкцията на източното платно на бул. „Копривщица” е временно спрян с Акт 10 заради спешно препроектиране на отсечката. Въпреки това дейностите там трябва да приключат по-рано от крайния срок, това заяви говорителят на ВиК инж. Антон Гълъбов. Той се извини на пловдивчани за причиненото неудобство, но това било в техен интерес, пише TrafficNews.
„Ремонтът в източното платно по бул. „Копривщица” бе спрян, за да се направи нов проект. Тъй като досега там бе паваж, който има по-различен коефициент за попиване на вода и е по-висок. Поради тази причина там нямаше изградена канализация и места, на които да се отвежда водата. Ако бяхме асфалтирали директно платното без да изградим канализацията и дъждоприемни шахти,това означаваше при първия дъжд то да се превърне в река. Очакваме съвсем скоро дейностите там да стартират наново, като ще свършат в срок, заедно с бул. „Христо Ботев” и бул. „Коматевско шосе””, каза Гълъбов. Той допълни, че дейностите вървят добре и изпреварват графика, а ако са благоприятни атмосферните условия, то може да ги завършат до края на ноември.
„Този проект е изключително важен за града, който се реализира през българския ВиК холдинг. Ние сменихме стари и изключително компрометирани итернитови водопроводи. Освен, че се подобрява качеството на водата, налягането в редица места в район „Южен” също е по-добро, ще помолим за още малко търпение пловдивчани”, заяви говорителят на водното дружество.
В движение те са преработили и целия проект, като са извадили част от дейностите около гаровия площад, където трябва да мине колектора от пробива под гарата. Причината е да не съвпаднат дейностите и да не трябва да се разкопава два пъти булеварда на едно и също място. Вместо това са пренасочили част от дейностите към ремонта на част от ВиК мрежата на бул. „Никола Вапцаров”.
Припомняме, че целият проект бе на стойност от близо 7 млн. лева, като освен смяната на ВиК мрежата в него влиза и цялостна пътна рехабилитация на участъците.