Пловдивчани избират името на нов ритейл парк в Пловдив, печелят iPhone 15
Предложи име на най-новия ритейл парк в Пловдив и спечели невероятен коледен подарък iPhone 15!
Няколко стъпки са нужни, за да спечелите новия iPhone 15. Участвайте в играта, като споделите публикацията и запишете в коментар под поста вашето предложение за името на новия ритейл парк.
Предложенията се събират в периода от 27 ноември до 20 декември 2023 година. Победителят ще бъде избран и съобщен след направена селекция на 22 декември.
Само участници, които са изпълнили всички условия, ще бъдат включени в тегленето на наградите. За да е валидна регистрацията за участие, тя трябва да е извършена в периода на провеждане на играта. Организаторът си запазва правото да преустанови играта или да внесе корекции по всяко време.
Както TrafficNews съобщи новият търговски комплекс ще бъде изграден в кв. "Кючук Париж" върху терен от близо рекордните 42 декара, разположен на ключова локация между бул. "Кукленско шосе" и ул. "Индустриална". По проект се предвижда да има ново трасе, минаващо през ритейл парка, което да свързва бул. "Никола Вапцаров" с "Кукленско шосе", което ще създаде голямо удобство за жителите на района.
Очертава се ритейл паркът да бъде не просто най-големият в Пловдив, но и един от най-мащабните в страната. Търговска му площ ще бъде над 20 000 кв.м., върху които ще отворят над 20 нови търговски обекти. Очаква се посетителите да имат достъп до най-различен вид услуги и стоки в магазин за хранителни стоки, магазин за електроника, магазини за спортни стоки, мода, дрогерия, аптека, оптика, детски център, банков клон, ресторант, нощен клуб, казино и фитнес.
Капацитетът на паркинга също е сред най-мащабните за подобни проекти в Пловдив. Предвижда се да има обособени близо 400 паркоместа, като в допълнение ще има електрически зарядни станции.
Очаква се новият ритейл парк да посрещне първите си посетители в края на 2024 година.
През последните години ритейл парковете набраха сериозна популярност в България, а и в цяла Европа. Подем на новия търговски тип дадоха и мерките около пандемията, които забраниха струпването на много хора в затворени търговски центрове.
Търговските вериги също се ориентираха към заемане на помещения в ритейл паркове, тъй като обектите им са далеч по-видими и леснодостъпни за посетители. Инвестицията е ритейл парк спомага и за баланс на градската страна с ниско строителство, повече зелени площи и пространство.
Основните предимства на ритейл парка пред моловете са за посетителите пък са удобни локации в близост до дома, бърз и лесен достъп, което спестява време и пари при пазаруване. При правилен микс от наематели, потребителите могат да намерят и закупят нужните им продукти по-лесно и бързо. Освен това паркирането директно пред търсения магазин улеснява значително шопинга, особено при по-големи и обемисти покупки.