ФАРА раздава призове в Пловдив
Пловдив е домакин на 19-ото издание на фестивала на Българската асоциация на комуникационните агенции – ФАРА 2018, който ще се проведе в Дома на културата „Борис Христов“ от 7 до 9 юни. От тази година фестивалът е част от официалната програма на „Пловдив – Европейска столица на културата 2019“.
Форумът ще представи най-добрите рекламни формати и кампании, създадени в България и реализирани в страната или в чужбина през 2017 и 2018 г. Ще бъдат връчени и наградите от приключилия вече конкурс, организиран от фондацията, за плакат на тема „Заедно за Пловдив 2019“.
Дванадесет от предложенията на финалистите в конкурса могат да се видят в изложба на площад „Централен”. Името на победителя ще бъде обявено в началото на гала церемония на 9 юни в Дома на културата.
В рамките на тазгодишното издание комуникационните агенции ще демонстрират постиженията си в 26 различни категории - „Аудио-визуални форми и копирайтинг“, „Художествено оформление и дизайн“, „Дигитални форми и креативно използване на медиа“, „Кампании“.
Освен вдъхновяващо съревнование на креативни идеи, ФАРА е и престижен форум за обучение с международни лектори и „сверяване на часовника“ с тенденциите в индустрията по света. Лекционният панел тази година е под мотото „Креативност и ефективност“ и включва авторитетни имена с богат практически опит и награди от международни фестивали от ранга на Cannes Lions.