Автокиното се завръща в Пловдив
Две от най-добрите и нашумели български продукции за годината – „Бензин” и „Никой” ще гледат зрителите на единственото в България пътуващо автокино до края на месец юни.
Градовете, в които ще се проведат прожекциите са 11 на брой, а в Пловдив любителите на киното ще могат да гледат филмите от колите си на 22-ри юни.
Автокиното се състои от голям външен филмов екран – 5 м. х 10 м. Височината му стига 2 м от земята. Разполага с операторска кабина, щанд за храни и напитки и паркинг. Звукът се излъчва от нискочестотно AM или FM радио, и се приема директно от радиото в автомобила на съответната честота за града, която е изписана на екрана.
Билетите се купуват предварително на www.avtokino.bg или в деня на прожекцията. Местата са ограничени до 50-60 автомобила. Билетите са на цени 7 лв. за деца до 14 г. и 8 лв. за възрастен.
Входът за хора в неравностойно положение е свободен.
За филмите:
„Бензин“
След 15 години в затвора автомобилен състезател и механик се връща към живота, за да изпълни последното си обещание към убитата си любима. Екшънът, в който основна сюжетна линия е любовта, събира двете красавици Снежана Макавеева и Лиляна Станаилова. Любопитен факт е, че в "Бензин" зрителите ще видят също холивудския актьор Майкъл Медсън и Съли Ерна, фронтмен на хевиметъл групата Godsmack.
„Никой“
Това е първият пълнометражен, игрален филм на младия режисьор Андрей Андонов. Той е изцяло независим проект, реализиран с частни и лични средства, без помощта на държавата. В момента е изцяло заснет и монтиран, работи се по пост продукцията- звука, музиката.В основата на нестандартния и провокативен сюжет е идеята за загубата и отърсването на всички външни фактори, от които сме зависими, като път към себе си и собствената си същност, като начин за намиране на щастието и усещане на свободата, преминаващ през връзката с природата, която е част от всяко човешко същество. Имагинерната представа, че сме „някой” не заради това, което сме, а заради хората, с които сме заобиколени и нещата, които правим, са едно от прозренията във филма.