Рекламисти от цялата страна се събират в Пловдив
На ФАРА 2018 комуникационните агенции ще демонстрират постиженията си в 26 категории
Най-престижният фестивал на креативната индустрия в България ФАРА ще се проведе за трети път в Пловдив от 7 до 9 юни. Посланието на фестивала е „Работим заедно. Печелим заедно“, защото най-стойностните кампании са резултат от съвместната работа между двете страни, a споделени са не само усилията, но и удовлетворението от постигнатите успехи.
Това е причината тази година за първи път наградата да е разделена на две части – една за агенцията и една за клиента. Добрите идеи са основани на доброто партньорство и обединяват креативност и бизнес ефективност. Заявки от комуникационните агенции могат да се изпращат до 30 април.
ФАРА се организира от 19 години от Българската асоциация на комуникационните агенции и възнаграждава успешно реализирани рекламни кампании и креативни концепции. Освен вдъхновяващ конкурс за креативни идеи, ФАРА е и престижен форум за обучение с международни лектори и поредица от презентации и уъркшопи. Тази година тема на лекционната част е „Креативност и ефективност“ и включва авторитетни имена с богат практически опит, спечелили награди от международни фестивали от ранга на Cannes Lions.
Неслучайно събитието се провежда за трета поредна година в Пловдив, град спечелил признанието Европейска столица на културата 2019 и център на културата и изкуството в България. Един от основните партньори на фестивала е Фондация Пловдив 2019 – Европейска столица на културата, усилено развиваща града с креативни платформи, инициативи и събития.
Целта на фестивала е да демонстрира постиженията на комуникационната индустрия в България и да отличи най-добрите рекламни форми и комуникационни кампании. Най-големият рекламен фестивал в България и се организира от 2000 г. от БАКА. Обединява в себе си конкурс на комуникационни идеи и лекционен панел с участието на уважавани международни лектори.
Във ФАРА участват над 500 професионалисти от комуникационния бранш, представители на творчески професии, режисьори, продуценти, водещи рекламодатели, маркетинг специалисти, медии.
На фестивала комуникационните агенции ще демонстрират постиженията си в 26 различни категории в разделите: „Аудио-визуални форми и копирайтинг“, „Художествено оформление и дизайн“, „Дигитални форми и креативно използване на медиа“, „Кампании“.